Thursday 29 December 2011

၂၉ ရက္ ၁၂ လ ပုိင္း

Posted by MG at 03:12
လူဆိုတာ ေန ့ေတြကုိ ေန ့စဥ္နဲ ့အမွ် ျဖတ္သန္းၾကရပါတယ္.ဒီလိုျဖတ္သန္းလာၾကတာနဲ့ အမွ် အသက္အရြယ္ေတြကလည္း တျဖည္းျဖည္းၾကီးလာတယ္.အသက္ရြယ္ၾကီးလာတာနဲ ့အမွ်လည္း ကုိယ့္ရဲ ့ေမြးေန ့ဆုိသည္မွာလည္း တႏွစ္မွာ တခါ က်ေရာက္လာၾကျပန္ပါတယ္.ဒီေန ့ဆုိျပန္ရင္လည္း က်ေနာ္ရဲ ့ေမြးေန ့က်ေရာက္လာျပန္ပါတယ္..ဒီေန ့က်ေရာက္တဲ ့က်ေနာ္ရဲ ့ေမြးေန ့မွာ ေဖေဖ ေမေမနဲ ့တကြ မိဘ ေဆြမ်ိဳးေတြ ကုိ ပထမ အေနနဲ ့ရွိခိုး ကန္ေတာ့ပါတယ္.ေနာက္တခုအေနနဲ ့က်ေနာ္ခ်စ္သူ ေဖေဖ ေမေမ နဲ ့တကြ က်ေနာ္ ခ်စ္သူ က်ေနာ္ ခ်စ္သူ မိဘေဆြမ်ိဳး သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုး  ေန ေကာင္းက်န္းမာျပီး လိုရာပန္းတုိင္ကုိ ေလွ်ာက္လွမ္းနုိင္ကာ သြားတဲ ့လမ္းမွာ ေဘးကင္းလုိ ့သာယာစြာနဲ ့အရာရာကုိ ျဖတ္ေက်ာ္နုိင္ပါေစ...

0 comments:

Post a Comment

Love is the medicine

 

Mg+Chit Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting