Monday 21 January 2013

ေဝးကြာေနတဲ့ ေန ့ရက္ေတြမွာ.

Posted by MG at 22:20
က်ေနာ့္ရဲ ့ဆုိဒ္ကုိလာလည္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ အားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.
က်ေနာ္ ကဗ်ာေလးေတြနဲ ့စာမေရးျဖစ္တာ ကင္းကြာေနတာ ၾကာေနပါျပီ..က်ေနာ္သိပါတယ္.
ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အျမဲသတိရျဖစ္တဲ့ က်ေနာ္တုိ ့ရဲ ့အိမ္ေလးကိုေတာ ့မေမ့ခဲ့ပါဘူး..မတင္ျဖစ္တဲ့ရက္ေတြမွာေတာင္ အျပစ္တခုလုိ က်ေနာ္ခံစားမိတယ္..အခ်ိန္ေလးေတြ မအားလပ္တဲ့အတြက္ မတင္ျဖစ္တာကုိ က်ေနာ္ခ်စ္သူအပါဝင္ လာလည္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုး နားလည္ေပးပါလုိ့ ေျပာခ်င္ပါတယ္...
က်ေနာ္ ရဲ ့ဆုိဒ္ကေလးကုိ က်ေနာ္ အင္မတန္မွ တန္ဖိုးထားပါတယ္..ဒါကေတာ့ ဆုိဒ္တည္ေထာင္ထားတဲ့လူတုိင္း ခံစားမိမယ္ထင္ပါတယ္..ကုိယ္ေဆာက္ထားတဲ့အိမ္ေလးကုိ တျခားသူငယ္ခ်င္းေတြ စိတ္ဝင္စားသူေတြ လာၾကည့္တယ္ဆုိရင္ပဲ အရမ္းကုိ ဝမ္းသာေနမိတာပါ...
က်ေနာ္တုိ ့ႏွစ္ေယာက္ ေဆာက္ထားတဲ့ အိမ္ေလးက အခုလုိ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ စြဲျမဲလုိ ့ေနခဲ့ပါျပီ..
ဒီအိမ္ေလးကုိ သံေယာဇဥ္တြယ္ေနၾကတဲ့ စာဖတ္သူ သူငယ္ခ်င္းေတြအေပါင္းလည္း စိတ္ခ်မ္းသာလုိ ့ကုိယ္က်န္းပါေစေၾကာင္း ဒီေနရာေလးကေန ဆုမြန္ေကာင္းေလး ေတာင္းလိုက္ရပါတယ္..

                                                                                               ေမာင္

0 comments:

Post a Comment

Love is the medicine

 

Mg+Chit Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting